بچهاچکارکنم همش حالت تهوع دارمم🥲🥲🥲

۱۵ پاسخ

قرص ب۶ هر ۱۲ ساعت یکبار واقعا کارسازه

من بدترم هرچی میخورم بالا میارم حتی میوه انگار تو گیلومه

اجیل شور بگیر بخور

من ندارم نگرانم😭😭😭😭

قطره ریپکس گات مخصوص بارداراست خوبه

فقط تحمل این ویار هیچ راه‌حلی براش نیست متاسفانه من تازه میفهمم زندگی بدون‌ویار چقد راحتو قشنگه

من ک ۱۵ هفته هستم هنوز درگیر حالت تهوعم ، فقط باید تحمل کنیم ، من از مجبوری روزی یه دونه قرص دیمیترون میخورم ، صبح ها بيسکوئيت خشک مثه ساقه طلایی بخور قبل از اینکه از جات بلند بشی ، انجیر خشک و توت خشک ، گردو و خرما هم کمی حالت تهوع رو کم میکنه

عزیزم ب۶ خیلی موثر هست امتحان کن حتما

منم بیحال خسته خوابالود تهوع سیررررسیرم

منم اینجوریم با بدبختی یه چیزی میخورم از همه چی بدم میاد

فقط تحمل

بو کردن قهوه خیلی حاله منو خوب میکرد امتحان کن

۱۲ هفتگی خوب میشی

تحمل عزيزدلم هييييچ راهي نداره

قرص متوکلوپرامید بخور

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 ۱ ماهگی
مامان دِلا مامان دِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری