خانما حالت تهوع دارم چیکار کنم من؟ 🥲🥲🥲🥲

۱۱ پاسخ

دمنوش زنجبیل تازه با لیمو
ویتامین ب 6

من دمیترون میخورم

چوب شور و تورد
به هم خوبه بو کن خواستی بخور
انار هم آبش خوبه کم کم بخور

باید تحمل کنی تا تموم بشه عزیزم

من کشک میخورم بهتر میشم

تازه حالت تهوع رو شروع کردین؟؟؟؟

لیمو بو کن
چوب شور یا نون خشک خوبه
سیلابی عالیع

دمیترون بخور

چوب شور میخوردم من البته من خیلی خالت تهوع نداشتم
یا بیسکویت نمکی همون لحظه خوب میشدم
البته فقط میمکیدم خیلی نمیخوردم

چای زنجبیل هم خوبه

قرصb6 بخور ناشتا من نجاتم داد

سوال های مرتبط

مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دِلا مامان دِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🌰🤎 مامان فندق🌰🤎 هفته پانزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی