حالت تهوع منو کشتههههههه چیکار کنم ؟🥲

۱۳ پاسخ

منم :(

منم همینم🤢 وقتی میخوابم یا دراز میکشم بیشتر میشه اصلا جون هم ندارم بشینم از صبح زودبیدارم

مثل همیم خواهر منم دارم میمیرم دلو رودم میخواد بالا بیاد چیزی آرومم نمیکنه

فقط صبر کن زمان بگذره

صبر صبر صبر

غذاهای ابکی اصلانخورفقط خشک

تحمل کن 🤦🏻‍♀️

من بیسکوئیت ترد میخورم حالت تهوعم کمتر میشه

حق منم همینطور......

ببین من هر دارویی ک دکتر بهم داد خوردم اصلاااا جواب نمیداد
صبح بیدار ک میشی قبل بلنذ شدن از جات چندتا تیکه نون خشک بخور خیلی خوبه واقعا
وعده هاتو کم بخور دفعاتسو زیاد کن
غذاهای خیلی چربم نخور تهوع و زیاد میکرد برای من

دردمشترک

آب انار بخور

قرص بخور

سوال های مرتبط

مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 ۱ ماهگی
مامان فندق🌰🤎 مامان فندق🌰🤎 هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری