خانما با3روز تاخیر بتام 125 بود

۴ پاسخ

خیلی خوبه عزیزم مبارکه عزیزم😘

مبارکه عزیزم.
از ۴۰به بالا مثبته

مثبت مبارک ،دوروز دیگ باز باید تکرارش کنی احتمالا

خوبه مبارکت باشه
دو روز دیگه مجدد تکرارش کن

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سوگی مامان سوگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری