۶ پاسخ

اره.

اره چون میگن اتفاقی بیفته بعدا رضایت همسر باشه

حالا این آمپول رو واسه چی میزنن

واااا😐ما میخایم پاره شیم اونا باید اجازه بدن

از شوهرمن امضانگرفتن فقط گفتن هزینه‌ش فلان قده موافقی
اونم گفته آره
اومدن زدن

واسه طبیعی؟ من پرسیدم گفتن امضای همسر میخواد🙂

سوال های مرتبط

مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی