۳ پاسخ

من سر زایمان دخترم زدم. خوب بود راضی بودم. برای من عوارضی نداشت

من ۹سال پیش زدم

براطبیعی ک خوبه ولی بعدش کمردرد داری

سوال های مرتبط

مامان ❤دخملم مامان ❤دخملم ۴ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی