۳ پاسخ

کروموزوم ایگرگ رو بررسی میکنه اگه دیده بشه پسره اگه نداشته باشه یعنی دختره :)

مینویسه کروموزوم ایکس یا ایگرگ

جنسیت رو مینویسن تو ازمایش

سوال های مرتبط

مامان کُنجِد
🥺🍼 مامان کُنجِد 🥺🍼 هفته پانزدهم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۷ ماهگی
مامان فندوق 💙🐣👼 مامان فندوق 💙🐣👼 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد