پسرم سرماخورده انبه میخوره بدنیس؟؟؟

۳ پاسخ

عزیزم انبه عالیه و به شدت برای سرماخوردگی مفیده برعکس طبع گرمی که داره به شدت تب برهست

نوش جونش. انبه خیلی گرمه کم بهش بده . گرمی باعث میشه بیشتر سرفه کنه داغ کنه

نه چه اشکال داره خیلیم خوبه مقوی

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل ۳ سالگی
مامان فندق و گردو مامان فندق و گردو ۳ سالگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۲ سالگی
مامان مامان مهربون مامان مامان مهربون ۳ سالگی