هفت هفته برای تشکیل قلب زود نیست؟

۳ پاسخ

نه عزیزم زود که نیس ولی تا۹هفنه تشکیل میشع

یه سری همون ۹ هفته برو خیالت راحت بشه قبلش میری انقد استرس میدن

نه خوبه ولی اگه تشکیل نشده بود استرس نگیر وایسو تا ۹وهفته

سوال های مرتبط

مامان رادمهر و شهرزاد مامان رادمهر و شهرزاد هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری