غذا گل پسریم اولین باره عدس و گوجه میزنم🤗

تصویر
۱۳ پاسخ

گوجه😑 تورو خدا قبل پختن گوجه رو بردار

منم همینارو میریزم البت عدس نریختم تاحالا ی پیاز کوچیکم میندازم با قلم گاو

دکتر به من گفت رب وگوجه تا ۱سال نریز

گوجه نباید بدی ک

به به دستت دردنکنه مامان 😋مهمون نمیخایی🤣

جوپرک یا جودوسرپرک رو حتما بشور بعد اضافه کن

برنج و عدس هم باید خیس بخوره.پوست عدسم بهتره بکیری و عدس از زروز قبل باید خیس بخوره

گوجه خوب نیست اولین باره غذا میدیش

برنج و عدسو از قبل اب بریز

گوجه حساسیت زاست و برای ۶ ماه نیس عزیزم

نوش جونش عزیزم

نفخ عدسوچرانگرفتی

عزیزم عدس رو امروز بزن گوجه رو ۳روز دیگه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان جونی مامان شاهان جونی ۱ سالگی
مامان فسقلی Ramtin مامان فسقلی Ramtin ۹ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی