۷ پاسخ

عزیزم
شما بچه ت مشکل انعقادی داشت؟
ممکنه بهم پیام بدی؟
بچه من چند وقته درگیر این بیمارستان و اون آزمایشگاهه
قلبم آب شده
من درخواست دوستی میدم هروقت دیدی لطفا تو خصوصی بهم پیام بده😓

مامان سلین راجب سوراخ قلب دخترت میگی

من سه ماهگی 7کیلوبودباشیرخودم
وزن تولد 3500

قدشم ۶۱

دختر منم‌دیروز رفت تو ۳ ماه وزن تولدش ۲۴۰۰ بود الانم ۵۱۰۰

خوبه اره
بدو تولد چندکیلو بود؟

وزن تولدش چقدر بود

سوال های مرتبط