موافقین خریدای خودم دخترمو بزارم خخخ

۱۳ پاسخ

بله بزار

آره.

😑تو ک میدونی ما میگیم بله پس سوال کردن لازم نیس 😂

خانوما سلام من رفتم سونو ان تی بهم گفتن بچمون دختره ولی بچه رو کمر خوابیده بود بعد من خیلی کم حالت تهوع دارم و توی سونو بچه پاهاش بالا بود دختر پاهاشو جمع میکنه پوستم روشن‌تر شده و صورتم خوشگلتر شده تازه تنبل هم نیستم پا میشم کار میکنم خیلی چیزهام شباهت داره ب بارداری پسر نظر شما چیه؟دختره واقعا؟

بلههه

بلعع....

اره بزار 😍

باش میزارم بزار بازشو کنم مال شوهر نمیزارم خخخ

اره بزار

ارهههه برات

بعلههههههه

بلههههههه💕

ارههههههه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کاوه   🐳🤍 مامان کاوه 🐳🤍 روزهای ابتدایی تولد