امروز یه کنسرو ماهی خوردم یعنی خطرناکه؟؟

۸ پاسخ

هم بخاطر مواد نگه دارنده هم جیوه زیاد خوب نیس
خیلی کم بخور

ن بابا منم میخورم ولی ی دونه رو‌نمیتونم بخورم نصفشو با برنج‌ میخورم

سم که نخوری اونم غذاس نگران نباش

دیگه نمی‌خورم 😔

۱۵ تا کنسرو ماهی دارم چطور نخورم 😭😭😳

من خیلی خوردم ولی ضرر داره

منک دارم میخورم خطرچی داره دوشب پشت سرهم خوردم

جیوه داره نخور ولی اشکال نداره یکبار

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا خانم😍 مامان رستا خانم😍 ۱۰ ماهگی