شیشه شیر اونت ۲۶۰ میل چطوره؟!؟

۵ پاسخ

من که اول شیشه شیر ایرانی گرفتم اگه شیر خشکی شد براش اونت میگیرم

من دکتر براونز ۱۵۰ میل گرفتم
بی بی سیل هم خیلی خوبه. اگه بچه م شیر خشکی شد اونو میخرم.

بنظرمن اولش شیشه گرون نگیرمن برای پسرم دکتربراون خریدم ولی نگرفت هرکاریش کردیم رفتم بی بی لند خریدم راحت گرفت

میگن بهتره اولش شیشه شیر بی بی لند بگیرید که اگه نی نی شیشه گرفت بعد اونو بگیرید چون ممکنه پس بزنه شیشه رو

من میخوام هی اور شی بگیرم بنظرت خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان آراز و دخملی مامان آراز و دخملی هفته سی‌وهفتم بارداری