۵ پاسخ

آره از منم اینطور بود

دکتر گفت روزی ۲۰ تا عطسه طبیعیه

مایع امونیاکه از ریه عاش میاد بیرون

سرما نخوره

اره طبیعیه عزیزم
قدمش مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان زردک🐣 مامان زردک🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی