خانوما کیا با من هم دورست و آمپول آزادسازی زده علائمی دارید؟

تصویر
۴ پاسخ

چندم آزادسازی هستی؟

اره منم درد زیر شکم دارم شدید

من همون روزی بخام پریود بشم دردش میاد سراغم چند ساعت دیگ میشم

برا من ۹ روز مونده

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری