خانومااستراحتی ماه هشت چجوریه 🥺زودگذره یانه

۴ پاسخ

هرچی که هست از ماه شش و هفت بهتر گذشت من از استرس نموندن بچم پسر شدم😔

برای من که خیلی داره کند میگذره🥲

عزیزم شما چرا استراحتی؟
من طول سرویکسم ۷و فانلم
سرکلاژ و پساری دارم
سخت میگذره

ن اصن زود نمیگذره متاسفانه
چون ادم هی منتظره هفته های خطری بگذره

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۱۲ ماهگی