دوستان من خیلی کار میکنم ضرر نداره ؟

۴ پاسخ

منم خیلی کار میکنم مراعات نمیکنم یوقتایی هم یادم میره باردارم هی خم و راست میشم یهو پا میشم و اووو...
مشکلی ندارم ولی میترسم با این کارام پیش بیاد

زیادی هم بده

برای چی کار زیاد میکنی طول سرویکس تاثیر داره بعد تو بارداری خیلی باید مراعات کرد

تحرک زیاد نداشته باش حتی اگه مشکلی هم نداشته باشی .....یهو طول سرویکست میاد پایین ....رعایت کن

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری