من خیلی هوس شیر کاکاعو میکنم ضرر نداره. ک؟؟؟

۸ پاسخ

نه ولی زیاد نخور بخاطر قندش تونستی تو خونه خودت درست کن کم شیرین

منکه میخورم هراز گاهی

اگ قند نداری نه

نوش جان 😍😍

مواظب قند باش

زیاد نخوری خوبه کاکائو باعث بیش فعالی میشه

کاکائو میگن بچه رو بیش فعال میکنه کم مصرف کنید بهتره

ن چ ضرری

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندقم🧿🌱 مامان فندقم🧿🌱 ۴ ماهگی
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد