اگه این واکسن نزنیم چی میشه

۱ پاسخ

هیچی بچه سالم تری خواهی داشت .این واکسنا رو نزنید همشون مضرن و عامل بیماری ها منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم عزیزم به حرف این گهواره ای ها گوش نده اینا صرفن چون همه میزنن بچه بینوا رو میبرن واکسن میزنن و آگاهی ندارن

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۷ ماهگی