لیدی میل رو چ موقع بخورم خوبه و چندوعده

۷ پاسخ

یعنی خیلی پایین بود ک گفتن روزی سه بار بخور ‌؟

زیادش میتونه ضرر داشته باشه؟

عزیزم من روزی دوبار هر بار ی پیمانه با شیر و خرما و ی تیکه موز و پودر بادام و پسته میان وعده میخورم بنظرمن خیلی خوبه

من ۲ ساعت بعد صبحانه با یه لیوان شیر با دمای ۴۰ درجه که ولرم هست میخورم

دکتر ب من گفت۳ وعده صبح نهار شام
و دوتا پیمانه هر وعده

اگر وزن بچه خیلی پایینه روزی دولیوان و در هر لیوان دو پیمانه پودر بریز.اگر وزنش معمولیه روزی یک لیوان بخور

من بعدازظهرها دو پيمانه با يك ليوان آبجوش مي خورم

سوال های مرتبط

مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان مهسا مامان مهسا هفته سی‌وچهارم بارداری