۲ پاسخ

دوستان منم بیکینیم ی هو تیر میکشه ولی اگه بینی ندارم این چطوره مشکلی نداره؟

دردی که بدون لکه بینی و آبریزش شدید باشه عموما طبیعی هست چون رحم باید جابازکنه

سوال های مرتبط