۶ پاسخ

تو‌ گهواره من همه فردا زایمان دارن نگران اینن که شیرشون کی میاد😂😂😂

چرا گهواره من کسی باردار نیست 🫢

گهواره منم همه قندشون بالان فک کنم گهواره هم هوشمنده یخدا عصری قندم گرفتم بالا بود الان اومدم گهواره همه دارن از قند مینالن

ما جا موندیم😅🤣

آره خیلی باحاله. خوشحالم قصد بارداری دیگه نمیبینم

دقیقا😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان روهان مامان روهان ۷ ماهگی
مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی