سلام..2 سی سی یعنی چند قطره

۳ پاسخ

40 تا قطره ازیترومایسین برا نوزاد 4 ماهه زیاد نیست

سپاااس

فکنم 42قطره میشه

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۱۱ ماهگی
مامان پسراااااام❤️ مامان پسراااااام❤️ ۱۷ ماهگی
بابای نیارا بابای نیارا ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان اوینا مامان اوینا ۴ ماهگی