۳ پاسخ

نه بخور نخوری دوباره بالا میره

خدهروشکر .اخه دوماه پیش عددش بالا بود دکتر قرص داد .پس یعنی الان قرصمو قط میکنه؟؟؟

بله کاملا نرمال به حساب میاد

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری