۳ پاسخ

هر ماه باید ازمایش داد چون هورمونا همش درحال تغییرن
مخصوصا ماه های اخر

در اصل هر ماه باید آزمایش بدی، من که هرماه آزمایش میدادم

باید بری دکتر غدد احتمالا برات تغییر میده چون باید برسه زیر سه

سوال های مرتبط