۴ پاسخ

هرماه ازمایش بده حتما

من تیروییدم ۷ بود دکترم روزی یه دونه قرص میخوردم دکتر زنان گفت خطرناک روزی ۲ تا میخورم الان اومده زیر ۲

من تقریبا اوایل هرماه بعدش هر دوماه تیروییدم و چک میکنم البته من از قبلش تیرویید کم کار داشتک

اره هر ماه باید تحت نظر باشی من بحاطر جنگ اسفتد نرفتم فروردین نوبت گرفتم

سوال های مرتبط