هرماه ازمایش بده حتما
من تیروییدم ۷ بود دکترم روزی یه دونه قرص میخوردم دکتر زنان گفت خطرناک روزی ۲ تا میخورم الان اومده زیر ۲
من تقریبا اوایل هرماه بعدش هر دوماه تیروییدم و چک میکنم البته من از قبلش تیرویید کم کار داشتک
اره هر ماه باید تحت نظر باشی من بحاطر جنگ اسفتد نرفتم فروردین نوبت گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.