۵ پاسخ

کاکائویی میگن طعمش بهتره بقیش هست

کاکاعو خوبه

من توت فرنگیشو دوس نداشتم مزه شربت سرماخوردگی میداد. کاکائوش بهتر بود

موز میخورم خوبه طعمش

از اول حاملگی چقدر اضاف کردی ؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری