سلام دوستان این سنو من میشه ی نگا بندازین

تصویر
۴ پاسخ

سلام سنو زد 16هفته سه روز

چرا 15هفته سونو دادی؟

همش نرمالع عزیزم.. بسلامتی بغلش کنی ولی چرا زود رفتی سونو میذاشتی 18هفته میرفتی برا انومالی که جنسیتم میگفت دقیق بهت

دیدم همش خوب بود

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی