سلام خانوما، اسم آیناز قشنگتره یا آیلین؟

۱۷ پاسخ

هردوش به یه اندازه قشنگه. ولی آیلین یکم قشنگتره

به نظرم آیناز معنی اشم قشنگه😍😍😍😍

آیناز یک نام ترکی-فارسی است که از دو بخش: «آی» که در زبان ترکی به معنای ماه است و «ناز» که به معنای زیبا و دوست داشتنی است، تشکیل شده است. درمجموع این نام به معنای کسی است که ماه به او افتخار می‌کند یا به معنی ماه زیبا و جذاب است.

اینازی

ایلین

ایلین
آنیا هم قشنگه

آیلین

آیلین جدید تره

آیناز قدیمی تره ایلینوجدیدتر از اون جدیدتر آیلا

ایلین

آیناز

ایلین

من آیلین و خوشم اومد

ایلین

آیلین

آیناز

هردوتاش قشنگه ولی من بیشترآینازدوست دارم😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان جگر گوشم مامان جگر گوشم هفته سی‌وششم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Delvin مامان Delvin هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا🥹 مامان هدیه خدا🥹 هفته سی‌ام بارداری