۵ پاسخ

اگر شدیده برو دکتر و استراحت کن

منم شدید بود جیغ میزدم درحد بیهوشی با لکه بینی
ولی تموم شد شکر خدا
تو ۱۰هفته کم کم کمتر شد
تجربه منه
من دکتر رفتم و چک شدم چیزی نبود

اگر زیاد سرپا واستادی و کارای سنگین کردی بخاطر اونه سعی کن تا احساس درد داشتی سریع دراز بکشی و‌استراحت کنی اگر دردش خیلی شدیده که نمیتونی تحمل کنی برو دکتر که خیالت راحت شه

ن عزیزم طبیعی نیست،من که نداشتم

فک کنم در حد کم عادیه اما اگه خیلی شدیده برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری