بچا فرزند پروری تو هفته من طول سیروکس ۲۵خوبه؟

۷ پاسخ

نه کمه باید استراحت کنی

نه خیلی کمع

کمه . .

ن بالا۳۰ خوبه برو پیش دکتر

استراحتت بیشتر کن بجه ت پایینه

فکرمیکنم با شیاف و استراحت اوکی باشی
بازهم ببین نظر پزشکت چیه

عزیزم دهانه رحمت اگه بستست خوبه اما رعایت کن بالای ۳۰ خوبه کلا

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان اقا نیکان مامان اقا نیکان ۱ ماهگی
مامان جانا💗🧸 مامان جانا💗🧸 ۱۰ ماهگی
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری