خانما قرص سرماخوردگی میتونم بخورم ؟

۴ پاسخ

نه

دوز ۳۲۵ باید بخور

سلام عزيزم نه ولی میتونی استامینوفن ساده بخوری اونم هر ۸ساعت

نه اصلا
فقط استامینوفن ۳۲۵ ساده

سوال های مرتبط

مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۵ ماهگی
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۵ ماهگی
مامان آهو خانم مامان آهو خانم ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی