۱۰ پاسخ

ینی تاالان شیرینی نخوردی عزیزم؟
تغذیه بعضیاتونو که میبینم نسبت به تغذیه خودم افسردگی و عذاب وجدان میگیرم🥴

من شیرینی رو با جاش میخورم

بخور آزادی

واقعا چطور تحمل میکنین نخورین من همش میخورم هر چی هوس کنم بتونم بخرم میخورم . حتی قند داشته باشم بازم نمیتونم تحمل کنم

چرا واقعا الان این سواله برات😑😑😑

اگه دیابت نداری که مشکلی نداره که.
من دیابت هم ندارم ولی آب دور بچم زیاد بود مجبورم رعایت کنم زیاد چیزای قندی نخورم

نه بابا بخور نوش جونت

من اونقد زیاد نخوردم. چون میدونم نمیتونم جلو خودمو بگیرم اصلا نمیخرم. همین یبار بود هوس شدید کرده بودم اونم رفتم ۱۰ تا دونه خریدم با شوهرم شهیدش گردیم. وگرنه شاید ۷ ۸ بار همکارا شیرینی دادن خوردم خودم نمیخرم

من چقدر جعبه جعبه شیرنی خریدم خوردم قندم ندارم

واااا شیرینی ک مجازه بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فراز و فرهان💫 مامان فراز و فرهان💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری