بچها از این به بچهاتون دادین یا ن؟چجوریه

تصویر
۴ پاسخ

بله عزیزم من دارم می‌دم
روزی دو ساشه

الان اس امپرازول؟
۱۰ماهشه تازه رفلاکس

پسرمن دوستنداش ۳روز دادم

من پسرم رفلاکس داش 50 روزش بود میدادم

سوال های مرتبط

مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان @araddd403 مامان @araddd403 ۲ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۶ ماهگی