به بچهاتون چطور آموزش دادین 🥲 با نی آب بخورن؟

۷ پاسخ

دیروز لیوان نی دار خریدم گذاشت دهنش مثه سینه مک زد خورد

من سر نی رو شیرین کردم خورد 🙄😅دگ بعدش خدش فهمید چیه

پسر من از ۶ماهگی ابو با نی خورد

میزاشتم تو دهنش خودش میخورد

نی رو داخل لیوان آب کردم با انگشت بالاشو نگه داشتم
اینطوری آب توش میمونه یکم
بعد اوردم بیرون اون طرفش رو گذاشتم تو دهن بچه، بعد انگشتمو برداشتم آب داخل نی ریخت تو دهنش
دفعه بعدی خودش سعی میکنه مک بزنه چون میفهمه یچیزی توشه
با تکرار این حرکت یاد گرفت
اوایل خیلی میپره تو گلوش به سرفه میفته طبیعیه کم کم درست میشه

من اولین بار که دادم بهش بلد بود بخوره

من بهش اموزش ندادم گذاشتم دهنش خورد🤭

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 ۱ سالگی