خانما تهران بیمارستان کجا میرید واسه زایمان

۷ پاسخ

من دکترم هم بهمن هست هم نیکان غرب اگه خدا بخواد نیکان غرب میرم

من یا میرم میلاد یا فیاض بخش منطقه 18
جفنشونم با دفترچه تامین رایگانن پسرم تو بیمارستان فیاض بخش دنیا اومد طبیعی خیلیییی راضی بودم خیلیییی زیاد بعضیا الکیا میان جو میدن خدا شاهده از صدتا بیمارستان خصوصی که خداتومن پول میگیرن عالی بود هر موقع یادم میفتن تک تکشونو دعا میکنم از دکتر گرفته تا پرستار تا نظافتچی بخدا ماه بودن ماه تازه بعد 10روز رفتم پیش دکتر خودم بخیه هامو چک کنه دکترم هاج و واج مونده بود که واقعا این رسیدگی و بخیه ها و تعریفی که میکنی برای بیمارستان دولتیه
عزیزم خودتو و نی نی تو بسپار دست خدا بخدا دولتی و غیر دولتی نداره

میلاد هم میگن خوبه

من شاید نیکان غرب برم یا پارسا

من صارم بودم

من اقبال میرم تو خیابون نواب

من ۴ سال پیش محبت کوثر بودم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان دلماه👼🏻 مامان دلماه👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادین و جوجه 🐣 مامان رادین و جوجه 🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ ۷ ماهگی
مامان عسلی🩷 مامان عسلی🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان مروارید مامان مامان مروارید ۵ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری