۵ پاسخ

نه بعضی وقتا نشونه آماده شدن رحم هست دو روز لک داری بعد خونریزی شروع میشه تا مثبت نشدی دل نبند میخوره تو ذوقت من این ماه منتظرش بودم اینجوری شد دکترم گفت سونو همه چی خوب بود رحمت داره آماده میشه

سلام مامانا من تست دادم مثبت بود ازمایش هم دادم مثبت بود حالا لکه بینی دارم ممکن هست که حامله نباشم

توروخدا برا منم دعا کنید .لک بینی دارم.چهار روزه مونده ب موعدم .یعنی میشه باردار باشم

از علائم تخمک گذاریه

منم چند ماهه اینجوری میشم که تو اقدامم با دستمال که خودم رو خشک میکنم و زیاد ک راه برم خیلی کم این ماه سه روز از موعدم گذشت فکر کردم باردارم بعد اومد این ماه قهوه‌ای بود انگار از قبل مونده ماه های پیش که عقب نمینداختم قرمز روشن

سوال های مرتبط