اینجا کسی لکه بینی قبل پریود نداره؟؟

۴ پاسخ

عزیزم پریود شدی؟منم وقتم گذشته لکه بینی هم دارم

اره...چیزای گرم بخور مثلا عسل کنجد....

دیگه این بدن انسانه...دکتر گفت تخمدانها ضعیفن...

من همیشه داشتم

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣🐣 مامان 🐣🐣🐣 هفته شانزدهم بارداری