۱ پاسخ

اگه سرما نخورده ممکنه اسید معدشه ک میاد تو حلقش-دختر منم سرفه میکرد بعدش عوق میزد همش شربتامپرازول دکتر داد می تونم بگم ۹۰ درصد بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری