۱ پاسخ

شاید هماتوم داری که دفع میخواد بشه و یا خیلی حرکت کردی و تکون خوردی. یا اینکه افت پروژسترون داری.
شیاف پروژسترون ۴۰۰ مقعدی بذار و فقط استراحت‌ کن. پله نرو اصلا. دستشویی فرنگی برو. یبوست نداشته باش. تا بری دکتر و چیزی نباشه انشالله

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری