بچه هاتون خوراک لوبیا میخورن؟

۴ پاسخ

لوبیاشو می‌زارم خیس بخوره اره دوست داره میخوره

بله عاشقش هست

من مرتب نمیتم شاید ماهی ی بار خوراک لوبیا میدم

نه خوراک لوبیا چیز خوبی نیست به نظرم
چون باعث نفخ میشه
بهتره حبوبات رو خیس کنی و چرخ کنی و قطعات کوچیک کنی بزاری فریز
بعد هربار یه تکه کوچیک بندازی تو غذاش

سوال های مرتبط

مامان Fandogh مامان Fandogh ۱۶ ماهگی
مامان شکر پنیر مامان شکر پنیر ۲ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی