اینم از صبحونه اقا ایکان
کوکوی عدس🍛

تصویر
۷ پاسخ

سلام خانومایه گل من یه گروه زدم تو روبیکا خیلی خوشحال میشم تشریف بیارین دورهم باشیم درودل کنیمhttps://rubika.ir/joing/IIEGFHFI0GOQXEAZRHDGOEELPAQKXEOT

چرا شبیه کتلته. سیب زمینی نزدی توش🤔

برای تولد فسقلیتون اگه مینیمال پسندید و اکسسوری خواستید در خدمتم دوست عزیز 🌼

میتونه بخوره

پسر منم غذای بافت دار دوست داره اوایلش سخت بود دکتر گفت عادت بده الان دیگه غذا میذارم دهنش درش میاره بادست بعد خودش میذارت دهنش

نوش جونش

خودش میخوره؟؟

سوال های مرتبط

مامان عرشیا مامان عرشیا ۱ سالگی
مامان علی آقا مامان علی آقا ۸ ماهگی
مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۱ سالگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱ سالگی
مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی
مامان مسیحا💙 مامان مسیحا💙 ۱ سالگی
مامان محمدجواد مامان محمدجواد ۱ سالگی
مامان ثمین مامان ثمین ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان آرتیام مامان آرتیام ۱۳ ماهگی