۵ پاسخ

عیب نداره میشه بری هنوز

بچه منم مریضه هنوز نزدمش

منم یه ده روز بعد زدم

من یه ماه بعدش زدم وقت داره

هر زودتر بهتره ک
چرا نزدی گلم

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۱۵ ماهگی