واکسن یکسالگی بلخره وقت شد بزنیم 😂😂
🫣🫠🥲

تصویر
۶ پاسخ

باورم نميشه آبنبات
رنگ و شكر ميديد دست بچه😐😐

منم خوراکی میدم هیچی نمیشه همیشه نمیخوره که هفته ای یباره

دو تا لیس میزنه میندازه اون ور دیگه هی ابنبات ؟ابنبات ؟حرص میدن ادم و 😆😆😆من دیروز رفتم‌پیک نیک خانواده خوراکی خریدن پفک و چیپس و اینا باز کردن باهم بخورن .پسرم گیر داد ب پفک هی نده نده ضرر داده ..‌‌من گفتم من که نمیخرم براش خودمم حوسم کنم نمیخورم بخاطرش ولی حالا که دیده جلوش دارید میخورید جیغم میزنه میخواد بزار بخوره ۳ تا میخوره ول کن میشه ...الانم همه کامنت ها هی ابنبات ؟کج و کوله میکنن حرص دیروزم درومد باز😁😁

ماه دیگه هم بچه منم واکسن داره عزیز به پاهاش زدن
منم آبنبات میدم شکلات میدم دست بچه

ابنبات ؟!؟! 🙈🤦🏻‍♀️😐

اون اب نباته😕😕😕😕

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی