۷ پاسخ

دیگه واجبه بخاطر سلامتیشه
مطمئنا نیلا خیلی قویه مثل مامانش🧡

مگه واکسن یکسالگی هم داریم ؟
قبلاکه نبود

من امروز رفتم زدم مثل واکسن های قبل زیاد درد ندارع و خیلی خوب زد فقط تا چند لحظه ک بزنه تموم شه گریه کرد بعدش یادش رفت خوابید و از صبح ام خداروشکر راحت می‌تونه راه بره زیاد اذیت نشد
یدونه دست راست میزنن یکی ام پای چپ

سبکه یکم موقع زدن گریه میکنه

یه هفته گذشته مشکلی نداره؟

خییییلی سبکه عزیزم اصلا نگران نباش،من یه دونه موز با خودم بردم به محض اینکه واکسن رو زد موز رو بهش نشون دادم اصلا گریه نکرد😂

یکسالگی درد نداره تو دست میزنن

سوال های مرتبط