۶ پاسخ

عزیزم پشت گوش ننداز سریع برو دکتر خودت یا بلوک بیمارستانی که دکترت هست خطرناکه .

عزیزم سریع باید بری سونو شی ببینن دلیلش چیه

من سر بچه اولم بعد از اینکه لک دیدم زایمان کردم برو دکتر مراقب باش

خب خیلی خطرناکه باید بری بیمارستان

خیلی خطرناکه اینجا نپرس سریع برو دکتر

به پزشکت مراجعه کن حتمآ

سوال های مرتبط

مامان 💓هانا💓 مامان 💓هانا💓 ۵ ماهگی
مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی
مامان جیگرای مامان مامان جیگرای مامان روزهای ابتدایی تولد