خانما من هفته 28 ام هستم لک دارم کسی میدونه چرا
طبیعیه؟

۵ پاسخ

باید بری دکتر چک کنه
سونو مینویسه اکه مشکلی نداشته باشی شیاف میده
برای من که اینحوری بود

من داشتم رفتم دکترگفت زایمان زودرسم

برو زایشگاه

من لکه بینی پیدا کردم رفتم بیمارستان ان اس تی دادم انقباض داشتم

نه عزیزم طبیعی نیس باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان گل پسری👣💙 مامان گل پسری👣💙 ۳ ماهگی