خانما من 28 هفته ام میتونم ماهی بخورم؟

۱۰ پاسخ

ماهی همیشه میشه بخوری اون بدون جیوه ها

بله چرا که. نه

مشکلی نداره منم خوردم

ماهی باید بخوری حتما
یعنی تا الان نخوردی؟؟
بر چه اساسی نخوردی؟
حتما هفته ای یه بار قزل الا بخور

هفته ای دوبار میتونی ماهی بخوری بجز ماهیی ک گوشتش قرمز باشه

همیشه میتونی

بله عزیزم خیلی هم خوبه تو بارداری
البته سالمون و قزل بهتره
تن ماهی هم نخور

آره ماهی هایی که امگا ۳ داره بخور هفته ای دوبار ماهی خوردن ایرادی نداره

اره ماهی‌ مثل سالمون یا غزل هفته ای یبار

اره از اول تا اخر بارداری میتونی بخوری خیلیم خوبه
فقط سالمون یا قزل آلا بخور

سوال های مرتبط

مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری