۸ پاسخ

استرس آوره 🥲

این همون سونی کید هست که تو بهداشت باش صدای قلب بچه رو پخش میکنن
ولی به نظرم نیازی به خریدش نیست هر وقت بری بهداشت صدا قلبش رو برات میذارن

چرت و پرت .ی درصد فک‌کن واسه جنین ضرر داشته باشه اینا ک نمیگن بده میگن خیلی عالیه ک بخری

عزیزم نخر ، من از پزشک پرسیدم گفت دقیق نیس برای همین ممکنه ایجاد اضطراب کنه

منم خواستم بگیرم گفت 2/900 😁 نگرفتم

به نظرم بیخوده تا بیایم زایمان کنیم حدودا هر دو هفته اخراش هم هر هفته داریم چک میشیم مطب دکتر و بهداشت چه لزومی داره اخه

وای چقدر خوبههههه

اگه کسی اطلاع داشت به منم بگید🙆🏼‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد